Til forældre

 

PROGRAM 25.APRIL


TID       AKTIVITET

08:00   Transport fra skolen

08:30   Omklædning i sportshallen

08:45   Seneste registrering af hver klasse

09:00   Velkommen og regler

09:30   Indledende runder 1-10

11:00   Frokost

11:30   Finale runder 11-20

13:00   Afslutning

13:30   Transport til skolen / Forældreafhentning i hallen




KLUB SAMARBEJDE

Læs mere om LEDER.forendag.


Vedholdenhed - Når vi tror på det, giver vi ikke op selvom det er svært

Integritet - Vi handler i overenstemmelse med vores personlige værdier

Ansvar - Vi tager ansvar og skyder ikke skylden på andre

Umage - Vi gør det så godt vi kan

Empati - Vi er ærlige, omsorgsfulde og ordentlige medborgere

Til forældre


Denne side er til forældre til elever der deltager i Virum Kidsvolley Fun Cup 25.april 2018.





Virum Kidsvolley Fun Cup - 25.april 2018 - 4. klasser

 


Dit barn møder på egen skolen om morgenen og tager med klassen samlet til idrætshallen.



Husk

 

  • Idrætstøj og -sko til indendørs idræt
  • Drikkedunk og madpakke.



Som forældre er du velkommen i hallen hele dagen. Sidste kamp starter ca kl 12:45.


Spillerne coaches af ældre elever - Læs mere om LEDER.forendag.



Venlig hilsen

Mogens W. Brolin, mob 3070 2233, mogens@funcup.dk

Initiativtager



LEDER.forendag - Formål og værdier

 

VI TAGER  ANSVAR FOR EGEN OG ANDRES LÆRING!


Spillerne  coaches under stævnet af ældre elever, som afslutning på deres LEDER:forendag forløb. Gennem  forløbet  lærer eleverne om og udlever de grundlæggende LEDER.forendag værdier: